Admin Bir Ptsi 6 Nis. 2009 - 10:45
.
GÜNÜMÜZDE UYGUN EĞİTİM ORTAMLARI VAR.LAKİN EĞİTİM ORTAMLARI KALİTELİ BİR EĞİTİM İÇİN YETERLİ DEĞİLDİR.ÖĞRENCİNİN DİKKAT DURUMU,ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENİN PSİKOLOJİK DURUMU,ÖĞRENCİNİN AİLE VE ÇEVRE ORTAMI DA EĞİTİMDE ÖNEMLİ BİR YER TUTAR.
ÖĞRENMEYİ ÖĞRENME ESASTIR. ÖĞRENCİYE VERİMSİZ GÖZÜYLE BAKILIYOR.ÖĞRENCİYE "AFERİN,ÇOK GÜZEL,NE GÜZEL YAZIYORSUN, NE GÜZEL RESİM YAPIYORSUN"GİBİ PEKİŞTİRMELER UYGULANMALIDIR.ÖĞRENCİ BAŞKA BİR ÖĞRENCİYLE KESİNLİKLE KIYASLANMAMALIDIR.ONA:SENİN BU İŞİ BAŞARACAĞINA İNANIYORUM DENMELİDİR.KISACA ÖĞRENCİ CESARETLENDİRİLMELİDİR.
GEÇENLERDE OĞLUM EN SEVDİĞİ DERS OLAN MATEMATİK DERSİNİN BİRİNCİSİNE GİREMİYOR.İKİNCİ DERSE GİRİYOR.ÖĞRETMEN ÇIK DIŞARI!DİYOR.YA BU ÖĞRETMENDEN NE BEKLENEBİLİR Kİ.ÖĞRENCİNİN MORAL MOTİVASYONU BİTTİ.BUNDAN SONRA AĞZINLA KUŞ TUTSAN BAŞARIYI SAĞLAYAMAZSIN.GERÇİ ÖĞRETMENİN ÖYLE BİR DERDİ DE YOK ZATEN.FİZİK ÖĞRETMENİ:ÇOCUK 80 İ 10 A BÖLMEDEN 8 YAZDIĞI İÇİN :SEN KOPYE ÇEKTİN DİYOR.AŞAĞILIYOR,HAKARET EDİYOR.eN ÖNEMLİSİ EN ÇOK SEVDİĞİ DERSTEN SOĞUTUYOR.ENLER ÇOCUKLARI SEVDİĞİ DERSLERDEN ÇOK İYİ SOĞUTUYORLAR.yANİ İYİ HALT İŞLİYORLAR.GÜNÜMÜZDE ÖĞRETM10 PUANLIK SORUYA 2 PUAN VERİYOR.BU LİSE 1 ÖĞRENCİSİ.PUAN DÜŞTÜĞÜ HALDE SINIFIN EN İYİ İKİNCİ NOTU.İYİ Kİ SIFIR VERMEMİŞ DİYE BİZ ŞÜKREDİYORUZ.ÖĞRETMENLER VE VELİLER ÇOCUĞU TANIMADAN KARAR VERİYORLAR.BU ÇOK BÜYÜK HATA.BİR KİŞİYİ YARGILAMAK İÇİN ONU İYİ TANIMALIYIZ.İNSANIN TANIMADIĞI KİŞİ HAKKINDA HÜKÜM VERMESİ SONRA BÜYÜK SORUNLARI GETİRECEKTİR.ÖĞRETMEN ÖNCELİKLE İYİ BİR REHBER OLMALI.ELEŞTİRİYE AÇIK OLMALI.ÖĞRENCİNİN SORUNUNU PAYLAŞMALI.AMA ARADAKİ MESAFEYİ DE HER ZAMAN KORUMALIDIR.
ÖĞRENCİNİN MORAL VE MOTİVASYONUNU SAĞLAMAK HER ZAMAN ÇOK ÖNEMLİ.ÖĞRENÇİYE DEĞER VERMELİYİZ Kİ O DA DERSİ VE ÖĞRETMENİ SEVEBİLSİN.kISACA HAYATI SEVSİN."HANIM DİYOR Kİ.KORKU İMPARATORLUĞU SONA ERDİ"AMA HALA İNSANLARA UMUT YERİNE KORKU SALIYORLAR..ÖĞRENCİ SEVİLDİĞİNİ FARK ETTİĞİ AN ARKASINDAN BAŞARI DA GELECEKTİR.BAŞARI OLMASA BİLE SİZİ ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR SEVECEK VE SAYACAK BİR İNSAN KAZANACAKSINIZ.BU DA ÖVGÜYE DEĞER BİR ŞEY DEĞİL Mİ?
MORAL EĞİTİMİ ŞART.MORAL MOTİVASYONU BOZMAK ÖĞRENCİYİ YARALAR.YALNIZ ÖĞRETMENİN DE MORAL MOTİVASYONU ÖNEMLİDİR.GÜNÜMÜZDE ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONU ÖNEMİNİ KAYBETMİŞTİR.BASİT KONULARDA ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONU ZEDELENMEKTEDİR. ÇALIŞAN BAŞARILI ÖĞRETMENLERİN MADDİ MANEVİ DESTEKLENMEMESİ TKY'Yİ OLUMSUZ YÖNDE ETKİLEMEKTEDİR.AMA GÜNÜMÜZDE MOTİVASYONLAR ÖĞRENCİ ODAKLIDIR.ÖĞRETMENİN DE MOTİVASYONA İHTİYACI VARDIR.BUNU GÖZARDI EDENLER EĞİTİM VE ÖĞRETİMİN BAŞARISINI UMURSAMAYANLARDIR.
AİLELERDE OKUMA KÜLTÜRÜNÜN GELİŞMEMESİ DE OLUMSUZ ETKENLERDEN BİRİSİDİR.ANNE VE BABANIN GAZETE OKUMASI,KİTAP OKUMASI BİLE ÇOK ÖNEMLİDİR.
ÖĞRENCİ VELİ TARAFINDAN VE ÖĞRETMEN TARAFINDAN TAKDİR GÖRMEK İSTİYOR.BU ÖĞRETMEN İÇİN DE GEÇERLİDİR.BU HEP GÖZARDI EDİLİYOR.VELİ ÖĞRENCİSİNE NASIL DAVRANACAĞINI BİLMİYOR.BAZEN AŞIRI KORUMACI DAVRANIYOR.BAZEN DE UMURSAMAZ BİR DAVRANIŞ İÇİNDE OLUYOR.ÇOCUĞUNA İSTİKRAZSIZ DAVRANIYOR.BİRİNCİ SINIFA GÖNDERİLEN ÇOCUK KALEM TUTMAYI BİLMİYOR.BU ORTAMDA YETİŞEN ÇOCUKLARDAN BAŞARI BEKLENİYOR.BENCE ÖNCELİKLİ OLARAK ÜLKEMİZDE VELİLERİ EĞİTMEMİZ GEREKİYOR.
SINIFLARIN ÖĞRENCİ KALİTESİ AÇISINDAN FARKLILIK OLUŞTURMASI DA OLUMSUZ BİR ETKENDİR.SINIFLAR ÖĞRENCİ KALİTESİ BAKIMINDAN FARKLI OLMASINA RAĞMEN İKİ SINIF MUKAYESE EDİLİYOR.İKİ SINIFTAKİ BU FARKLI ÖĞRENCİLERİN KIYASLANMASI ÖĞRETMENİ RENCİDE EDİYOR.
ŞUAYİP TOSUN
SINIF ÖĞRETMENİ
.
GÜNÜMÜZDE UYGUN EĞİTİM ORTAMLARI VAR.LAKİN EĞİTİM ORTAMLARI KALİTELİ BİR EĞİTİM İÇİN YETERLİ DEĞİLDİR.ÖĞRENCİNİN DİKKAT DURUMU,ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENİN PSİKOLOJİK DURUMU,ÖĞRENCİNİN AİLE VE ÇEVRE ORTAMI DA EĞİTİMDE ÖNEMLİ BİR YER TUTAR.
ÖĞRENMEYİ ÖĞRENME ESASTIR. ÖĞRENCİYE VERİMSİZ GÖZÜYLE BAKILIYOR.ÖĞRENCİYE "AFERİN,ÇOK GÜZEL,NE GÜZEL YAZIYORSUN, NE GÜZEL RESİM YAPIYORSUN"GİBİ PEKİŞTİRMELER UYGULANMALIDIR.ÖĞRENCİ BAŞKA BİR ÖĞRENCİYLE KESİNLİKLE KIYASLANMAMALIDIR.ONA:SENİN BU İŞİ BAŞARACAĞINA İNANIYORUM DENMELİDİR.KISACA ÖĞRENCİ CESARETLENDİRİLMELİDİR.
GEÇENLERDE OĞLUM EN SEVDİĞİ DERS OLAN MATEMATİK DERSİNİN BİRİNCİSİNE GİREMİYOR.İKİNCİ DERSE GİRİYOR.ÖĞRETMEN ÇIK DIŞARI!DİYOR.YA BU ÖĞRETMENDEN NE BEKLENEBİLİR Kİ.ÖĞRENCİNİN MORAL MOTİVASYONU BİTTİ.BUNDAN SONRA AĞZINLA KUŞ TUTSAN BAŞARIYI SAĞLAYAMAZSIN.GERÇİ ÖĞRETMENİN ÖYLE BİR DERDİ DE YOK ZATEN.FİZİK ÖĞRETMENİ:ÇOCUK 80 İ 10 A BÖLMEDEN 8 YAZDIĞI İÇİN :SEN KOPYE ÇEKTİN DİYOR.AŞAĞILIYOR,HAKARET EDİYOR.eN ÖNEMLİSİ EN ÇOK SEVDİĞİ DERSTEN SOĞUTUYOR.ENLER ÇOCUKLARI SEVDİĞİ DERSLERDEN ÇOK İYİ SOĞUTUYORLAR.yANİ İYİ HALT İŞLİYORLAR.GÜNÜMÜZDE ÖĞRETM10 PUANLIK SORUYA 2 PUAN VERİYOR.BU LİSE 1 ÖĞRENCİSİ.PUAN DÜŞTÜĞÜ HALDE SINIFIN EN İYİ İKİNCİ NOTU.İYİ Kİ SIFIR VERMEMİŞ DİYE BİZ ŞÜKREDİYORUZ.ÖĞRETMENLER VE VELİLER ÇOCUĞU TANIMADAN KARAR VERİYORLAR.BU ÇOK BÜYÜK HATA.BİR KİŞİYİ YARGILAMAK İÇİN ONU İYİ TANIMALIYIZ.İNSANIN TANIMADIĞI KİŞİ HAKKINDA HÜKÜM VERMESİ SONRA BÜYÜK SORUNLARI GETİRECEKTİR.ÖĞRETMEN ÖNCELİKLE İYİ BİR REHBER OLMALI.ELEŞTİRİYE AÇIK OLMALI.ÖĞRENCİNİN SORUNUNU PAYLAŞMALI.AMA ARADAKİ MESAFEYİ DE HER ZAMAN KORUMALIDIR.
ÖĞRENCİNİN MORAL VE MOTİVASYONUNU SAĞLAMAK HER ZAMAN ÇOK ÖNEMLİ.ÖĞRENÇİYE DEĞER VERMELİYİZ Kİ O DA DERSİ VE ÖĞRETMENİ SEVEBİLSİN.kISACA HAYATI SEVSİN."HANIM DİYOR Kİ.KORKU İMPARATORLUĞU SONA ERDİ"AMA HALA İNSANLARA UMUT YERİNE KORKU SALIYORLAR..ÖĞRENCİ SEVİLDİĞİNİ FARK ETTİĞİ AN ARKASINDAN BAŞARI DA GELECEKTİR.BAŞARI OLMASA BİLE SİZİ ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR SEVECEK VE SAYACAK BİR İNSAN KAZANACAKSINIZ.BU DA ÖVGÜYE DEĞER BİR ŞEY DEĞİL Mİ?
MORAL EĞİTİMİ ŞART.MORAL MOTİVASYONU BOZMAK ÖĞRENCİYİ YARALAR.YALNIZ ÖĞRETMENİN DE MORAL MOTİVASYONU ÖNEMLİDİR.GÜNÜMÜZDE ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONU ÖNEMİNİ KAYBETMİŞTİR.BASİT KONULARDA ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONU ZEDELENMEKTEDİR. ÇALIŞAN BAŞARILI ÖĞRETMENLERİN MADDİ MANEVİ DESTEKLENMEMESİ TKY'Yİ OLUMSUZ YÖNDE ETKİLEMEKTEDİR.AMA GÜNÜMÜZDE MOTİVASYONLAR ÖĞRENCİ ODAKLIDIR.ÖĞRETMENİN DE MOTİVASYONA İHTİYACI VARDIR.BUNU GÖZARDI EDENLER EĞİTİM VE ÖĞRETİMİN BAŞARISINI UMURSAMAYANLARDIR.
AİLELERDE OKUMA KÜLTÜRÜNÜN GELİŞMEMESİ DE OLUMSUZ ETKENLERDEN BİRİSİDİR.ANNE VE BABANIN GAZETE OKUMASI,KİTAP OKUMASI BİLE ÇOK ÖNEMLİDİR.
ÖĞRENCİ VELİ TARAFINDAN VE ÖĞRETMEN TARAFINDAN TAKDİR GÖRMEK İSTİYOR.BU ÖĞRETMEN İÇİN DE GEÇERLİDİR.BU HEP GÖZARDI EDİLİYOR.VELİ ÖĞRENCİSİNE NASIL DAVRANACAĞINI BİLMİYOR.BAZEN AŞIRI KORUMACI DAVRANIYOR.BAZEN DE UMURSAMAZ BİR DAVRANIŞ İÇİNDE OLUYOR.ÇOCUĞUNA İSTİKRAZSIZ DAVRANIYOR.BİRİNCİ SINIFA GÖNDERİLEN ÇOCUK KALEM TUTMAYI BİLMİYOR.BU ORTAMDA YETİŞEN ÇOCUKLARDAN BAŞARI BEKLENİYOR.BENCE ÖNCELİKLİ OLARAK ÜLKEMİZDE VELİLERİ EĞİTMEMİZ GEREKİYOR.
SINIFLARIN ÖĞRENCİ KALİTESİ AÇISINDAN FARKLILIK OLUŞTURMASI DA OLUMSUZ BİR ETKENDİR.SINIFLAR ÖĞRENCİ KALİTESİ BAKIMINDAN FARKLI OLMASINA RAĞMEN İKİ SINIF MUKAYESE EDİLİYOR.İKİ SINIFTAKİ BU FARKLI ÖĞRENCİLERİN KIYASLANMASI ÖĞRETMENİ RENCİDE EDİYOR.
ŞUAYİP TOSUN
SINIF ÖĞRETMENİ