GÜNÜMÜZDE UYGUN EĞİTİM ORTAMLARI VAR.LAKİN EĞİTİM ORTAMLARI KALİTELİ BİR EĞİTİM İÇİN YETERLİ DEĞİLDİR.ÖĞRENCİNİN DİKKAT DURUMU,ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENİN PSİKOLOJİK DURUMU,ÖĞRENCİNİN AİLE VE ÇEVRE ORTAMI DA EĞİTİMDE ÖNEMLİ BİR YER TUTAR.
ÖĞRENMEYİ ÖĞRENME ESASTIR. ÖĞRENCİYE VERİMSİZ GÖZÜYLE BAKILIYOR.ÖĞRENCİYE "AFERİN,ÇOK GÜZEL,NE GÜZEL YAZIYORSUN, NE GÜZEL RESİM YAPIYORSUN"GİBİ PEKİŞTİRMELER UYGULANMALIDIR.
MORAL EĞİTİMİ ŞART.MORAL MOTİVASYONU BOZMAK ÖĞRENCİYİ YARALAR.YALNIZ ÖĞRETMENİN DE MORAL MOTİVASYONU ÖNEMLİDİR.GÜNÜMÜZDE ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONU ÖNEMİNİ KAYBETMİŞTİR.BASİT KONULARDA ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONU ZEDELENMEKTEDİR. ÇALIŞAN BAŞARILI ÖĞRETMENLERİN MADDİ MANEVİ DESTEKLENMEMESİ TKY'Yİ OLUMSUZ YÖNDE ETKİLEMEKTEDİR.AMA GÜNÜMÜZDE MOTİVASYONLAR ÖĞRENCİ ODAKLIDIR.ÖĞRETMENİN DE MOTİVASYONA İHTİYACI VARDIR.BUNU GÖZARDI EDENLER EĞİTİM VE ÖĞRETİMİN BAŞARISINI UMURSAMAYANLARDIR.
AİLELERDE OKUMA KÜLTÜRÜNÜN GELİŞMEMESİ DE OLUMSUZ ETKENLERDEN BİRİSİDİR.
ÖĞRENCİ VELİ TARAFINDAN VE ÖĞRETMEN TARAFINDAN TAKDİR GÖRMEK İSTİYOR.BU ÖĞRETMEN İÇİN DE GEÇERLİDİR.BU HEP GÖZARDI EDİLİYOR.VELİ ÖĞRENCİSİNE NASIL DAVRANACAĞINI BİLMİYOR.BAZEN AŞIRI KORUMACI DAVRANIYOR.BAZEN DE UMURSAMAZ BİR DAVRANIŞ İÇİNDE OLUYOR.ÇOCUĞUNA İSTİKRAZSIZ DAVRANIYOR.BİRİNCİ SINIFA GÖNDERİLEN ÇOCUK KALEM TUTMAYI BİLMİYOR.BU ORTAMDA YETİŞEN ÇOCUKLARDAN BAŞARI BEKLENİYOR.BENCE ÖNCELİKLİ OLARAK ÜLKEMİZDE VELİLERİ EĞİTMEMİZ GEREKİYOR.
SINIFLARIN ÖĞRENCİ KALİTESİ AÇISINDAN FARKLILIK OLUŞTURMASI DA OLUMSUZ BİR ETKENDİR.SINIFLAR ÖĞRENCİ KALİTESİ BAKIMINDAN FARKLI OLMASINA RAĞMEN İKİ SINIF MUKAYESE EDİLİYOR.İKİ SINIFTAKİ BU FARKLI ÖĞRENCİLERİN KIYASLANMASI ÖĞRETMENİ RENCİDE EDİYOR.
ŞUAYİP TOSUN
SINIF ÖĞRETMENİ
ÖĞRENMEYİ ÖĞRENME ESASTIR. ÖĞRENCİYE VERİMSİZ GÖZÜYLE BAKILIYOR.ÖĞRENCİYE "AFERİN,ÇOK GÜZEL,NE GÜZEL YAZIYORSUN, NE GÜZEL RESİM YAPIYORSUN"GİBİ PEKİŞTİRMELER UYGULANMALIDIR.
MORAL EĞİTİMİ ŞART.MORAL MOTİVASYONU BOZMAK ÖĞRENCİYİ YARALAR.YALNIZ ÖĞRETMENİN DE MORAL MOTİVASYONU ÖNEMLİDİR.GÜNÜMÜZDE ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONU ÖNEMİNİ KAYBETMİŞTİR.BASİT KONULARDA ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONU ZEDELENMEKTEDİR. ÇALIŞAN BAŞARILI ÖĞRETMENLERİN MADDİ MANEVİ DESTEKLENMEMESİ TKY'Yİ OLUMSUZ YÖNDE ETKİLEMEKTEDİR.AMA GÜNÜMÜZDE MOTİVASYONLAR ÖĞRENCİ ODAKLIDIR.ÖĞRETMENİN DE MOTİVASYONA İHTİYACI VARDIR.BUNU GÖZARDI EDENLER EĞİTİM VE ÖĞRETİMİN BAŞARISINI UMURSAMAYANLARDIR.
AİLELERDE OKUMA KÜLTÜRÜNÜN GELİŞMEMESİ DE OLUMSUZ ETKENLERDEN BİRİSİDİR.
ÖĞRENCİ VELİ TARAFINDAN VE ÖĞRETMEN TARAFINDAN TAKDİR GÖRMEK İSTİYOR.BU ÖĞRETMEN İÇİN DE GEÇERLİDİR.BU HEP GÖZARDI EDİLİYOR.VELİ ÖĞRENCİSİNE NASIL DAVRANACAĞINI BİLMİYOR.BAZEN AŞIRI KORUMACI DAVRANIYOR.BAZEN DE UMURSAMAZ BİR DAVRANIŞ İÇİNDE OLUYOR.ÇOCUĞUNA İSTİKRAZSIZ DAVRANIYOR.BİRİNCİ SINIFA GÖNDERİLEN ÇOCUK KALEM TUTMAYI BİLMİYOR.BU ORTAMDA YETİŞEN ÇOCUKLARDAN BAŞARI BEKLENİYOR.BENCE ÖNCELİKLİ OLARAK ÜLKEMİZDE VELİLERİ EĞİTMEMİZ GEREKİYOR.
SINIFLARIN ÖĞRENCİ KALİTESİ AÇISINDAN FARKLILIK OLUŞTURMASI DA OLUMSUZ BİR ETKENDİR.SINIFLAR ÖĞRENCİ KALİTESİ BAKIMINDAN FARKLI OLMASINA RAĞMEN İKİ SINIF MUKAYESE EDİLİYOR.İKİ SINIFTAKİ BU FARKLI ÖĞRENCİLERİN KIYASLANMASI ÖĞRETMENİ RENCİDE EDİYOR.
ŞUAYİP TOSUN
SINIF ÖĞRETMENİ