EĞİTİMDE TOPLAM KALİTEDEN BAHSEDİLİYOR.BURADA ÖĞRENCİNİN MORAL MOTİVASYONUNA ÇOK ÖNEM VERİLİYOR.FAKAT ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONUNA HİÇ ÖNEM VERİLMİYOR.ELİNİ KOLUNU SALLAYAN HER KES ÖĞRETMENİ AZARLAYABİLİYOR.YAPILANLAR GÖZARDI EDİLİYOR.BAŞARILI ÖĞRENCİLER GÖRÜLMÜYOR.ÖĞRETMEN BAŞARISIZ ÖĞRENCİLERLE DEĞERLENDİRİLİYOR.BAŞARILI ÖĞRENCİYİ DE YETİŞTİREN AYNI ÖĞRETMEN DEĞİL Mİ? FATİH'İ FATİH YAPAN ÖĞRETMENİ AKŞEMSEDDİN DEĞİL Mİ?BU SİSTEMDE ÖĞRETMENE MALESEF DEĞER VERİLMİYOR.HER ŞEY ÖĞRENCİ ODAKLI.ÖĞRETMEN PASİFİZE EDİLMİŞ.
SON ZAMANLARDA ÖĞRETMENLER ÖZEL OKULLARDAKİ ÖĞRETMENLERLE KIYAS EDİLİYOR. "BU ÖĞRETMENLER ÖZEL OKULLARDA OLSA BİR GÜN BİLE DURDURMAZLAR " SÖZÜ YAYGIN OLARAK KULLANILIYOR.YALNIZ UNUTMAMAK GEREKİYOR Kİ ÖZEL OKULLAR SINAVLA ÖĞRENCİ ALIYORLAR.BİZLERİN MALESEF ÖYLE ŞANSI YOK.BİZ KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE OKUMA YAZMA ÖĞRETMEYE ÇALIŞIYORUZ.PROBLEMLİ ÖĞRENCİLERİMİZLE UĞRAŞIYORUZ. ÖZEL OKULLAR PROBLEMLİ ÖĞRENCİYİ ANINDA ELİYOR. KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİYE OKUMA-YAZMAYI ÖĞRETTİĞİMİZDE" ÇOCUK GERÇEKTEN ZEKİYMİŞ." DENİLEREK ÖĞRETMENİN EMEĞİ GÖZARDI EDİLİYOR.DİĞER YIL KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİ REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİNDE BAKIYORSUNUZ Kİ KAYNAŞTIRMADAN ÇIKARTILMIŞ.BU ÇOCUK SERİ ŞEKİLDE OKUYOR.NASIL KAYNAŞYIRMAYA ALINMIŞ?DİYEREK KENDİ YAPTIKLARI İŞİ TEMİZE ÇIKARIYORLAR. İNANIN ÖĞRETMENLER ENVAİ ÇEŞİT ÖĞRENCİLERLE KAFA PATLATIYORLAR.YENİ SİSTEMDE ÖĞRENCİNİN BÜYÜK BİR DEĞERİ VAR. TABİKİ DEĞERİ OLACAK.PEKİ FATİH'İ FATİH YAPAN ELİ ÖPÜLESİ ÖĞRETMENLERİN HİÇ Mİ DEĞERİ YOK?ÖĞRENCİYE MORAL MOTİVASYON ÇOK ÖNEMLİ YER TUTUYOR.LAKİN ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONU HİÇE SAYILIYOR.BENCE BU YENİ SİSTEMDE ÖĞRETMENİN ROLÜNÜ HİÇE SAYARSAK ,ÖĞRETMEN SADECE REHBER OLDUĞU VAKİT GELECEĞE UMUTLA ADIMLARIMIZI ATAMAYIZ. HELE ÖĞRETMENİ YOK SAYARSAK REHBER DİYE DAR BİR KALIBA SOKARSAK EĞİTİM ÖĞRETİMDE BAŞARISIZLIĞA UĞRARIZ.
SAYGILAR SINIF ÖĞRETMENİ
ŞUAYİP TOSUN
Admin
SON ZAMANLARDA ÖĞRETMENLER ÖZEL OKULLARDAKİ ÖĞRETMENLERLE KIYAS EDİLİYOR. "BU ÖĞRETMENLER ÖZEL OKULLARDA OLSA BİR GÜN BİLE DURDURMAZLAR " SÖZÜ YAYGIN OLARAK KULLANILIYOR.YALNIZ UNUTMAMAK GEREKİYOR Kİ ÖZEL OKULLAR SINAVLA ÖĞRENCİ ALIYORLAR.BİZLERİN MALESEF ÖYLE ŞANSI YOK.BİZ KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE OKUMA YAZMA ÖĞRETMEYE ÇALIŞIYORUZ.PROBLEMLİ ÖĞRENCİLERİMİZLE UĞRAŞIYORUZ. ÖZEL OKULLAR PROBLEMLİ ÖĞRENCİYİ ANINDA ELİYOR. KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİYE OKUMA-YAZMAYI ÖĞRETTİĞİMİZDE" ÇOCUK GERÇEKTEN ZEKİYMİŞ." DENİLEREK ÖĞRETMENİN EMEĞİ GÖZARDI EDİLİYOR.DİĞER YIL KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİ REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİNDE BAKIYORSUNUZ Kİ KAYNAŞTIRMADAN ÇIKARTILMIŞ.BU ÇOCUK SERİ ŞEKİLDE OKUYOR.NASIL KAYNAŞYIRMAYA ALINMIŞ?DİYEREK KENDİ YAPTIKLARI İŞİ TEMİZE ÇIKARIYORLAR. İNANIN ÖĞRETMENLER ENVAİ ÇEŞİT ÖĞRENCİLERLE KAFA PATLATIYORLAR.YENİ SİSTEMDE ÖĞRENCİNİN BÜYÜK BİR DEĞERİ VAR. TABİKİ DEĞERİ OLACAK.PEKİ FATİH'İ FATİH YAPAN ELİ ÖPÜLESİ ÖĞRETMENLERİN HİÇ Mİ DEĞERİ YOK?ÖĞRENCİYE MORAL MOTİVASYON ÇOK ÖNEMLİ YER TUTUYOR.LAKİN ÖĞRETMENİN MORAL MOTİVASYONU HİÇE SAYILIYOR.BENCE BU YENİ SİSTEMDE ÖĞRETMENİN ROLÜNÜ HİÇE SAYARSAK ,ÖĞRETMEN SADECE REHBER OLDUĞU VAKİT GELECEĞE UMUTLA ADIMLARIMIZI ATAMAYIZ. HELE ÖĞRETMENİ YOK SAYARSAK REHBER DİYE DAR BİR KALIBA SOKARSAK EĞİTİM ÖĞRETİMDE BAŞARISIZLIĞA UĞRARIZ.
SAYGILAR SINIF ÖĞRETMENİ
ŞUAYİP TOSUN
Admin